LANSARE DUBLA

miercuri, 26 septembrie, 2007 la 8:40 pm

Eveniment de clasa in seara asta la MNAC. Sanoma Hearst au lansat cu mult stil Esquire si Harper’s Bazaar, doua noi licente romanesti pe piata de glossy, up-market. Un set-up interesant, mai ales pentru ca organizatorii au incercat playground-uri oarecum separate pentru cele doua produse cu public diferit doar ca sex. O sala „fashion”, cu lumini bine ascunse, canapele si culori sfioase pentru Harper’s. O alta – mai sobra, mai putin sofisticata, pentru Esquire. Oameni frumosi, concurenta in doze tolerabile, dialoguri inflacarate intre doamne, discutii sobre de cealalta parte.

Lucian Ionita (publisher) era mindru si relaxat. Plutea aparent distrat, de mina cu noua lui veche doamna. La papion, spre a le arata invitatilor cine plateste nota. L-am vazut si pe Theo Manolache (junior publisher), angajat in discutii protocolare cu, probabil, invitatii straini de la mama licentelor. Tot la papion. Probabil vreo trei sute de oaspeti, dintre care unii chiar facusera rost de o cravata neagra, respectind cu strictete mentiunea de pe invitatie („black tie”).

Mi-a placut: ca nu s-a fumat in sala, ca s-a putut respira, ca au ales o reteta interesanta pentru show, ca Andrei Gheorghe ar putea fi un endorsment foarte potrivit pentru Esquire, ca au evitat intr-un mod inteligent o eventuala salata unisex.

Nu mi-a placut: pompierul Casei Poporului care a tronat la balconul salii mari scrutind vigilent adunarea, sunetul din sala mare, cu reverberatii care au facut inutile citeva demersuri la microfon, discursul slab si citit prost in prezentarea Harper’s, cablurile intinse in zona intrarii in cladire, molozul si aspectul dezolant din aceeasi zona, lipsa unui mic panou la lift, care sa-ti spuna la ce etaj ar fi bine sa te opresti.

Despre reviste vedeti voi ce si cum.