RE:SEMINAR – DESPRE MARKETING AFILIAT PE BLOGURI

vineri, 25 septembrie, 2009 la 9:07 am

Am fost la re:seminar mai mult ca să mă văd cu oameni, de eficienţa şi potenţialul vânzărilor prin afilieri eram deja convins înainte de a decide să ajung la eveniment. Sistemul construit şi îmbunătăţit cu perseverenţă de 2Parale e deja prezent atât pe site-urile de care mă ocup direct, cât şi pe alte titluri din portofoliul actual Bakemono.

Pe Radu Spineanu îl auzisem vorbind şi la Webstock şi îmi confirmase indirect că un sistem atât de flexibil şi de simplu de implementat în plină eră de „self service advertising” nu putea fi făcut de nişte minţi obtuze. Aşa că aseară a câştigat din nou multe puncte în faţa unei audienţe formate în principal din beneficiari ai sistemului.

Din păcate, eMAG s-a prezentat slab la re:seminar. Eugen Potlog, executivul Profit Share, aflat la una dintre primele lui prezentări publice, a fost nevoit să-şi îndeplinească misiunea evidentă de promotor al sistemului de afiliere propus de angajatorul său, în condiţii destul de grele: lipsa de experienţă ca vorbitor, credibilitatea Profit Share şi a brandului – mamă şi tată, goluri de informaţie, diferenţe concrete şi demonstrate în favoarea celuilalt sistem.

Concluzia mea? Sunt convins de două lucruri: 1. că 2Parale va confirma în următorul an că a ales un drum câştigător şi de treaba asta se vor bucura mulţi afiliaţi, atât publisheri cât şi furnizori. 2. că re:seminar are un potenţial interesant de creştere a relevanţei în rândul evenimentelor dedicate industriei online din .ro. Mai jos, ceva mai multe poze.