RE:SEMINAR – DESPRE MARKETING AFILIAT PE BLOGURI
Am fost la re:seminar mai mult ca să mă văd cu oameni, de eficienţa şi potenţialul vânzărilor prin afilieri eram deja convins înainte de a decide să ajung la eveniment. Sistemul construit şi îmbunătăţit cu perseverenţă de 2Parale e deja prezent atât pe site-urile de care mă ocup direct, cât şi pe alte titluri din portofoliul actual Bakemono.
Pe Radu Spineanu îl auzisem vorbind şi la Webstock şi îmi confirmase indirect că un sistem atât de flexibil şi de simplu de implementat în plină eră de „self service advertising” nu putea fi făcut de nişte minţi obtuze. Aşa că aseară a câştigat din nou multe puncte în faţa unei audienţe formate în principal din beneficiari ai sistemului.
Din păcate, eMAG s-a prezentat slab la re:seminar. Eugen Potlog, executivul Profit Share, aflat la una dintre primele lui prezentări publice, a fost nevoit să-şi îndeplinească misiunea evidentă de promotor al sistemului de afiliere propus de angajatorul său, în condiţii destul de grele: lipsa de experienţă ca vorbitor, credibilitatea Profit Share şi a brandului – mamă şi tată, goluri de informaţie, diferenţe concrete şi demonstrate în favoarea celuilalt sistem.
Concluzia mea? Sunt convins de două lucruri: 1. că 2Parale va confirma în următorul an că a ales un drum câştigător şi de treaba asta se vor bucura mulţi afiliaţi, atât publisheri cât şi furnizori. 2. că re:seminar are un potenţial interesant de creştere a relevanţei în rândul evenimentelor dedicate industriei online din .ro. Mai jos, ceva mai multe poze.
da’ sonorizarea a fost buna, da? :D
şi mai ales MC Cocioabă :)
perfect de acord: 2Parale va confirma ;)
eu sunt de parere ca nu este prea mare filosofie sa castigi bani din blogging, folosindu-te, printre altele, de beneficiile marketingului afiliat
trebuie doar sa urmezi cativa pasi simpli:
– sa ai un blog
– sa scrii (preferabil zilnic)
– sa promovezi campanii/produse specifice nisei pe care scrii (targetare)
– sa te implici (asta presupune si sa inveti, inclusiv la astfel de evenimente)
succes :)
Deocamdată mi se pare destul de mare filosofie, mai els din bloguri „generaliste”. Odată cu nişarea şi alegând produse relevante pentru nişa ta şi specificul cititorilor, e posibil să-ţi creşti nişte şanse. Dar influenţa majoră vine, din nou, dinspre variabila cantitativă.
Pai eu cred ca eMAG se va abona la 2parale…
Am motive solide să cred că n-o vor face, chiar dacă nu pare deloc o idee rea :)
actually, chiar l-am intrebat pe eugen daca vor face asta… raspunsul a fost evaziv :)
Multam de foto, maestre!
Plăcerea mea, şefu’! Să v-o înrămez? :)