WE’D LIKE TO EXPLAIN YOU HOW WE LOVE TO ENTERTAIN YOU
Cam aşa s-ar putea rescrie proaspătul slogan al Prima TV. După ce, la sfîrşitul anului, găselniţa (altfel foarte bine cîntată şi filmată) de inspiraţie robbiewilliamsiană a cam lăsat rece privitorii majoritari, producătorii simt nevoia să dea explicaţii poporului despre cam ce au vrut ei să spună cu americănismul culean pre altă limbă. Feţele postului au fost chinuite la o nouă serie de fimări, în care explică pre limba română cam ce vrea, de fapt, treaba cu entertainu’, cum o să te cuprindă brusc pohta de viaţă şi de ţopăit pe călcîie uitîndu-te la chiloţăreli cu Ernest, gîndaci cu Mariana, şchimb de mame cu orăşeni la ţară, trăzniţi în C.A.P.O etcetera. E ca şi cum CNA-ul i-ar obliga pe advertiseri să pună la sfîrşitul fiecărui spot cîte un copylaităr să explice telespectanţilor ce-a vrut el să esprime despre detergentul sau despre benzinul din imagine. Şi zău că unii ar merita lovitura asta de pedeapsă.
realmente nu gasesc nimic mai neinspirat in ultima vreme… Chiar aseara ne uitam la un „cut” din „vedeoclipul” mare, ala cu cantecu’. Si era o blonda, probabil una de la carcotasi, care se agita nevoie mare si dadea din maini ca la inec. M-am uitat in jur – nu era nici un avion de dirijat. Mi-am explicat mai tarziu ca, probabil, fumeia avea ai-podul mufat in ureche si asculta – evident – alta muzica. probabil un eisi/disi, ceva. oricum, piesa pe care se agita ea era mult mai alerta.
dar trebuie sa ii intelegem si pe ei: a venit cineva si le-a zis „bah! ascultati comanda la mine: de azi ui-lav-tu-entartein-iu. Si ce daca nu are nici o legatura nici cu tara asta, nici cu ce dam noi la popor?” si asa a fost. A doua zi s-a odihnit…
Mi-e teamă ca jupînul cel nou e mai slăbuţ de înger şi mai uşor de păcălit decît Cristophe, jupînaşul anterior. De unde rezultă că tot „triumfeminatul” face legea la Amerom S.A.