SAPTE STELE
Promisiunea de sapte stele pe care marketonline.ro o face clientilor si potentialilor sai clienti este, fara doar si poate, un gest de indrazneala pe care putine afaceri mioritice au avut curajul sa-l faca pina acum. Cu atit mai rara o astfel de strategie intr-un domeniu atit de tinar in Romania, comertul online.
Conceptul este, de fapt un adevarat credo care ar trebui sa functioneze atit intern, ca set de principii ale culturii organizationale, cit si ca mesaj public, indreptat catre piata, fie ca vorbim despre clienti, furnizori, parteneri sau concurenti. In lumea intreaga si in special in Statele Unite exista o adevarata cultura a credo-ului, cele cinci, sapte, zece porunci care, cel putin in teorie, ar putea servi in ambele sensuri.
E mai greu atunci cind principiile de baza nu sint sustinute de o analiza atenta asupra pozitionarii si, mai ales, asupra calitatii si puterii de intelegere a celor care formeaza echipa. In fond, dupa ce acceptam ca fiecare dintre ei este un multiplicator al credo-ului, ca fiecare dintre ei isi constientizeaza rolul in interiorul mecanismului din care face parte, intregul angrenaj poate incepe sa-si urmareasca scopurile in mod real, programatic.
Cititi aici despre cele sapte principii ale marketonline.ro si hotariti singuri in ce masura le puteti acorda girul de incredere.
Acest link este sponsorizat de Marketonline.ro intr-o campanie experimentala de blogvertising.

Cele mai voi